hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برنامه‌ای برای ساخت فصل سوم سریال نون.خ در کرمانشاه نداریم

برنامه‌ای برای ساخت فصل سوم سریال نون.خ در کرمانشاه نداریم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : باتوجه به حواشی بوجودآمده در تولید سریال نون. خ ۲ در کرمانشاه، تصمیم گرفتیم برنامه‌ای برای ساخت فصل سوم آن در استان نداشته باشیم.
امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال نون خ در تهران، گفت : هرچند تولید فصل دوم این سریال در نشان دادن کرمانشاه و جاذبه‌های گردشگری استان بسیار تاثرگذار بود و همه فعالین گردشگری کشور به این مسئله اذعان کردند، اما برنامه‌ای برای حمایت از تولید فصل سوم این سریال در استان نداریم.
او گفت : مسائل حاشیه‌ای که در تولید فصل دوم سریال نون. خ برای ما پیش آمد باعث شد تا مجموعه استان تصمیم بگیریم که در تولید فصل سوم این سریال حمایتی نداشته باشیم.
مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: این حواشی در حالی بوجود آمد که ما حتی یک ریال هم به عوامل سریال نون. خ در استان پرداخت نکردیم و تنها برخی تاسیسات گردشگری استان تخفیفاتی برای اسکان و تغذیه آن‌ها داشتند، اما متاسفانه عده‌ای همه چیز را وارونه نشان دادند و حواشی زیادی را بوجود آوردند.
او افزود: بنابراین تولید فصل سوم این سریال را در کرمانشاه نخواهیم داشت، اما با صحبتی که با عوامل سریال داشته‌ام، اعلام کرده‌اند یاد و خاطره کرمانشاه در فصل سوم آن حفظ می‌شود.
قادری ادامه داد: از آنجایی که چند قسمت انتهایی سریال نون. خ ۲ به علت شیوع بیماری کرونا متوقف ماند، برای همین بخش‌هایی از تصاویری که برای این قسمت‌ها از بهار کرمانشاه گرفته بودند را در نون. خ ۳ به نمایش درخواهند آورد.
او گفت: به علاوه، برخی از صنایع دستی و آداب و رسوم مردم استان هم در این سریال کماکان نشان داده می‌شود .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد