hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پیگیر راه‌اندازی "هتل اسکول" در کرمانشاه هستیم

پیگیر راه‌اندازی "هتل اسکول" در کرمانشاه هستیم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پیگیری‌ برای راه اندازی هتل اسکول(مدرسه هتلداری) در کرمانشاه خبر داد.

امید قادری ، بااشاره به ضرورت‌ توسعه آموزش‌های صنعت گردشگری بویژه حوزه هتلداری در استان، اظهار کرد: از آنجایی که تا برگزاری ویداد گردشگری روستایی کرمانشاه 2020 کمتر از یک سال دیگر زمان داریم، در تلاشیم در این زمان خلاء‌هایی که در بخش آموزش‌های صنعت گردشگری استان وجود دارد را تاحدودی پُر کنیم.
وی تصریح کرد: براین اساس، در سفر چندی پیش رئیس سازمان فنی وحرفه‌ای کشور به کرمانشاه این مسئله را مطرح کردیم و درخواست کردیم تا فنی حرفه‌ای نیز در بحث آموزش‌های گردشگری به فعالین این بخش در کرمانشاه ورود کند که پیشنهاد راه اندازی یک هتل اسکول را مطرح کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با تاکید براینکه این طرح مورد حمایت مسئولین استانداری هم قرار گرفته، اعلام کرد: درحال انجام پیگیری‌ها و مقدمات راه اندازی اولین هتل اسکول کرمانشاه هستیم.
وی بابیان اینکه تاکنون چند استان دیگر اقدام به راه اندازی هتل اسکول کرده‌اند، تاکید کرد: تلاش می‌‎کنیم پس از راه اندازی هتل اسکول کرمانشاه آن را به مرکزی برای آموزش در رشته‌های هتلداری، رستوران‌داری، تورلیدری، بوم گردی، حمل و نقل و... تبدیل کنیم.
قادری یادآورشد: آموزش‌های نوین و مدرن حوزه صنعت هتلداری به نیروهای شاغل این بخش در استان می‌تواند به جذب بیشتر گردشگران در استان کمک کند، همانگونه که امروز چنین امری را در بسیاری از استان‌های گردشگرپذیر به خوبی می‌بینیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد