hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سبک تفکر رزم حسینی نمودی از مدیریت نخبگان مسلمان

سبک تفکر رزم حسینی نمودی از مدیریت نخبگان مسلمان

شاخص های یک مدیر ارشد اجرایی در سطح وزارت را می توان به دو بخش شاخص های عمومی سطح وزیر و شاخص های تخصصی مورد نیاز برای هر وزارتخانه تقسیم کرد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران -معتقدم وزارت صنعت معدن_تجارت برای تصمیم گیری های چابک و کلان نیاز به دو فاکتور تخصصی مدیریتی دارد؛ اول آنکه بتوان در تلاطم اتفاقات لحظه ای و در میان تراکم و انباشت نیازها تصمیم خلاقانه صحیح گرفت و دوم آنکه بتوان این تصمیم درست را در آشفته بازار اقتصادی و عدم قطعیت های ناشی از عدم اعتماد به تصمیمات اسلاف وزارت، با سبک رهبری تعاملی اجرایی کرد.

برای گرفتن تصمیم درست در شرایط سخت باید اهداف_استراتژیک داشت و با از خود گذشتگی و ایثار و برای اجرای بهینه تصمیم در وزارتخانه ای که تلفیقی از اضداد در آن نهفته است قدرت ایجاد همگرایی داشت.

 لذا با علم به این دو موضوع و از آنجا که سبک مدیریت رزمحسینی را دیده‌ام و با وی کار کرده ام، عرض میکنم که بی شک با قدرت همگرایی، هم افزایی و کلاس جهانی مدیریت وی که ناشی از عزت نفس، توکل و صداقت اوست و نیز توان تصمیم گیری مطلوب و بهنگام که از وی سراغ دارم، مطلوب ترین گزینه برای بازپیرایی و توسعه بیش از پیش عملکرد این وزارتخانه است.

چنانچه مجلس با او یار باشد و اعتماد حداکثری محقق گردد در بسیاری از حوزه های مرتبط، با حضور وی و باز تعریف متدولوژی تحلیل کارکرد، شاخص های کسب و کار از جمله شاخص های حمایت از سرمایه گذاران و سرمایه پذیران، تجارت برون مرزی، فرآیند اخذ مجوزها،  اجرای قراردادها و ثبت مالکیت، ارتقاء خواهند یافت.

 امید است از آنجا که رزم حسینی با کوله باری از تخصص و تجارب کم نظیر، مسلط به نسبتهای مالی جهت بهبود فرآیندهای عالمانه اقتصادی و همگام با مردم جهت ایجاد همگرایی و وفاق در توسعه ی ملی می باشد، با بالاترین رأی مجلس به یک وزیر مردمی مواجه شود و بتواند برنامه ای منظم و نمودی از سبک #مدیریتنخبگانمسلمان را در کشور به منصه ظهور رساند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد