hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کمیته راهبری معین های اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی آغاز به کارنمود

کمیته راهبری معین های اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی آغاز به کارنمود

با مشخص شدن کارگروه های تخصصی، کمیته راهبری معین های اقتصادی و فرهنگی استان  کار خود را به صورت عملی آغاز نمود.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-سومین جلسه کمیته راهبری معین های اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی با حضور اعضاء و دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در محل سالن جلسات دفتر ارتباطات و رسانه ایران خودرو خراسان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی گفت: هدف از ایجاد کمیته راهبری، برنامه ریزی برای معین ها و ارزیابی و شناسایی نقاط ضعف و مثبت در مسیر کار تا بالاترین سطح استان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی کار مثلث توسعه اقتصادی، ترکیب سازمانی کوچکی دارد و به همین دلیل و با هدف ایجاد نقشه راه معین ها، این کمیته راه اندازی شد.

 لبافی گفت: این کمیته  باید با انجام کار جهادی و میدانی و ایجاد اعتماد در بین مردم بتواند با جذب سرمایه و گردش نقدینگی، گسترش با نهادها و بانک ها رونق اقتصادی بیشتری در منطقه ایجاد نماید.

در ادامه رضا حسینی دبیر کمیته گفت: در برخی موضوعات باید کار به صورت تخصصی دنبال شود و کار به افراد متخصص سپرده شود و ضمن شناسائی منابع استانی و جذب آن به رونق اقتصادی استان کمک شود.

سپس عباسعلی بادیانی مدیر عامل تعاونی دهیاری های شرق بخش مرکزی مشهد و عضو کمیته راهبری گزارشی در خصوص استفاده از ظرفیت های قانونی در جهت ایجاد، تثبیت و توسعه کسب وکار ها  ارائه نمود و در پایان گزارش خود با پیشنهاد در خصوص تشکیل کارگروه های تخصصی ذیل کمیته راهبری و پیشنهاد سایر اعضاء در این خصوص بحث و تبادل نظر به صورت جدی در این زمینه آغاز و در پایان با شناخت کارگروه های تخصصی جلسه به پایان رسید.

گفتنی است پنج کارگروه ارتباطات و رسانه به دبیری علی حجری مسؤول روابط عمومی ایران خودرو خراسان، مالی به دبیری روح ا... ایرانمنش مدیر شعب بانک رسالت استان، تسهیل گری به دبیری خانم ضیغمی مدیر عامل مرکز کار آفرینان جوان، ارزیابی به دبیری رضا حسینی مدیر مهندسی سازمان و سیستم ها شرکت ایران خودرو خراسان، و کارگروه قوانین و مقررات کسب و کار به دبیری عباسعلی بادیانی مدیر عامل تعاونی دهیاری های  شرق بخش مرکزی مشهد انتخاب و رسماً کار خود را آغاز نمود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد