hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آخرین وضع طلبه مشهدی مضروب با چاقو

آخرین وضع طلبه مشهدی مضروب با چاقو

کارآگاهان پلیس در تعقیب موتورسوار مهاجمی هستند که طلبه مشهدی را هدف اصابت ضربه چاقو قرار داده است. روز پنجشنبه ١٥ شهریورماه طلبه‌ای جوان به نام حجت‌الاسلام محمد تولایی محصل مدرسه نورالرضا(ع) در خیابان شیرازی به دلیل ضربه چاقوی فرد ناشناسی در قفسه سینه و خونریزی شدید به بیمارستان  امدادی  مشهد منتقل شد.

روحانی جوان بعد از خروج از کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای سوار خودروی خود می‌شود که فردی ناشناس بعد از سلام،  او در کمتر از ثانیه‌ای چاقویی در قفسه سینه او فرو می‌برد.
حجت‌الاسلام تولایی به دلیل اینکه در ابتدا ضربه چاقو را احساس نمی‌کند، با خودروی خود به سمت خانه حرکت می‌کند اما بعد از گذشت مدتی نمی‌تواند رانندگی کند و به یک موتوری می‌گوید مرا به نزدیکترین بیمارستان برسان اما زمانی که به بیمارستان منتقل می‌شود، در راه می‌افتد.
حجت‌الاسلام محمود خدابخشیان، مدیر مدرسه نورالرضا(ع) در ارتباط با این حادثه می‌گوید: تولایی را به بیمارستان امدادی می‌برند اما بیمارستان متوجه این موضوع ساده که چاقو به قلب او خورده است، نمی‌شود یعنی از روز پنجشنبه که این اتفاق رخ داد تا روز دوشنبه پزشکان متوجه این موضوع نشدند.
در روز دوشنبه آقای تولایی را به بیمارستان قائم(عج) منتقل می‌کنند و بعد از یک عمل جراحی او همچنان در کماست. اگر پزشکان زودتر تشخیص می‌دادند که چاقو در نزدیکی قلب اصابت کرده است، حال او به این اندازه وخیم نمی‌شد.
وی با بیان اینکه هنوز ضارب شناسایی نشده است، اظهار می‌کند:   حجت‌الاسلام تولایی، از طلبه‌های خوش‌اخلاق و حافظ قرآن مدرسه ما بود و پایه هفت تحصیلات را می‌گذراند و امسال به پایه هشت می‌رفت، آزار او به کسی نمی‌رسید و با کسی خصومتی نداشت.
شاهدان عینی ماجرا بیان می‌کنند که روحانی غرق در خون را در خیابان شیرازی ٢ درحالی‌ که روی زمین افتاده بود، مشاهده کرده‌اند و بعد از تماس با اورژانس پس از گذشت ١٥دقیقه آمبولانس به محل برای انتقال روحانی رسید.
درهمین حال معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان‌رضوی درباره آخرین وضع این طلبه مشهدی گفت: در آخرین پیگیری از کادردرمانی بیمارستان مشخص شد که طلبه جوان وضع وخیمی دارد اما پزشکان همه تلاش خود را برای درمان وی در بخش مراقبت‌های ویژه به کار گرفته‌اند.    
قاضی حسن حیدری افزود: در مرحله انتقال مصدوم از بیمارستان امدادی مشهد، وی (مجروح) چگونگی وقوع این حادثه توسط مهاجم موتورسوار را شرح داد که هم‌اکنون گروه زبده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با توجه به سرنخ‌های موجود در پی شناسایی و دستگیری ضارب فراری هستند.
این مقام قضائی اضافه کرد: موتورسوار مهاجم، تیغه کارد را بر قسمت چپ سینه طلبه جوان فرود آورده و این حادثه در کمتر از ١٠ثانیه رخ داده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد