hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > حمله با چاقو به کارشناس شهرداری نیشابور با انگیزه شخصی بود

حمله با چاقو به کارشناس شهرداری نیشابور با انگیزه شخصی بود

 شهردار نیشابور گفت: فردی با مراجعه به ساختمان اداری شهرداری نیشابور یکی از کارشناسان شهرداری را با چاقو مورد حمله قرار داد که البته علت این حادثه بحث کاری نبوده و موضوعی کاملا شخصی بوده است.
علی نجفی عنوان کرد: صبح روز شنبه پنجم مهرماه،  فردی با مراجعه به ساختمان اداری شهرداری منطقه ۲ نیشابور یکی از کارشناسان شهرداری را با ضربات چاقو به شدت مجروح کرد.
وی ادامه داد: علت این حادثه به هیچ عنوان بحث اداری و کاری نبوده و موضوعی کاملا شخصی بین ضارب و مضروب بوده که ضارب بعد از ورود به داخل ساختمان شهرداری و پیدا کردن محل کار فرد مورد نظر، وارد دفتر کار این کارشناس شهرداری شده و با چاقو به وی حمله می‌کند.
نجفی خاطر نشان کرد: بلافاصله سایر همکاران در محل حاضر شده و فرد ضارب را کنترل کرده و با حاضر شدن نیروی انتظامی ضارب را به نیروی انتظامی تحویل می‌دهند.
شهردار نیشابور گفت:  کارشناس شهرداری که با ضربات چاقو به شدت آسیب دیده بود، فورا به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد و بلافاصله مورد عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر نیز حال عمومی وی رو به بهبودی است.
نجفی مطرح کرد: در این حادثه علاوه بر فرد مضروب یکی از همکاران که برای کنترل ضارب وارد صحنه شده‌ بود نیز از ناحیه انگشت آسیب دید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد