hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > حال ناخوش پارک شهر فومن/ هیچ کس پاسخگوی مردم نیست

حال ناخوش پارک شهر فومن/ هیچ کس پاسخگوی مردم نیست

اعضای شورای شهر فومن با اشاره به وضعیت بد و نامناسب پارک شهر فومن و اتفاقات رخ داده از عدم پاسخگویی مسئولان به مردم گلایه کردند.
 یکصد و دوازدهمین جلسه شورای شهر فومن شامگاه چهارشنبه در دفتر این شورا برگزار شد.
رئیس شورای شهر فومن در این جلسه از اصحاب رسانه فومن خواست زمانی که در جلسات شورا حضور دارند صلاح شهر را در نظر گرفته و از نشر اخبار حاشیه‌ای که فایده‌ای برای شهر و شهروندان ندارد خودداری کنند.
علیرضا علیدوست با بیان اینکه اصحاب رسانه باید به شورا در اجرای برنامه‌های خود کمک کنند، افزود: عضویت در شورا امانتی که از سوی مردم به ما سپرده شده و صحبت‌های مطرح شده در جلسات شورا تنها برای صلاح شهر است.
وی با اشاره در پیش بودن فصل سرما، گفت: در آستانه فصل پاییز و بارش‌های سیل آسا هستیم و اولویت ما در حال حاضر رسیدگی به وضعیت خیابان بسیج است.
وضعیت نامناسب شهر فومن
عباس احمدزاده یکی دیگر از اعضای شورای شهر فومن نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز خبرهای بدی در فضاهای مجازی روزنامه‌ها می‌خوانیم، گفت: بعضی از ادارات پاسخگوی مردم نیستند و مردم برای حل مشکلات خود به شورا مراجعه می‌کنند.
وی با بیان اینکه نیروهای شرکتی اکثراً مستأجر بوده و سه ماه است در این گرانی‌ها حقوق دریافت نکرده اند، افزود: در نبود شهردار هیچ کسی در شهرداری حضور ندارد و عملاً نتوانسته ایم در این زمینه کاری انجام دهیم.
احمدزاده با اشاره به عدم پاسخگویی شورای حمل و نقل درباره وضعیت رانندگان تاکسی، گفت: متأسفانه در این مدت نتوانسته ایم پاسخ درستی به این قشر زحمتکش بدهیم.
وی در ادامه به وضعیت نامطلوب پارک فومن نیز اشاره و با بیان اینکه متأسفانه اتفاقات ناگواری از نظر اخلاقی در این پارک رخ می‌دهد، بیان کرد: در این زمینه هیچکس پاسخگوی مردم نیست.
احمدزاده با گلایه از طولانی شدن پاسخ به نامه‌های شورا از سوی برخی دستگاه‌ها، افزود: وضعیت سد معبر در داخل شهر بسیار نامناسب است در اجرای قانون در این زمینه همه باید برابر باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد