hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > راه اندازی دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی

راه اندازی دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از راه اندازی دفتر حمایت حقوقی خبرنگاران استان با همکاری دهکده سفید خبر داد.

مشهد رویداد امروز- عباس محمدیان از راه اندازی دفتر حمایت حقوقی خبرنگاران استان با همکاری دهکده سفید خبر داد.

وی با اعلام این خبر ارائه مشاوره رایگان حقوقی، برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی، خدمات وکالت رایگان، کمک به حل پرونده‌های حقوقی، مداخله برای حل اختلافات رسانه‌ای را از مهم‌ترین برنامه‌های این دفتر برشمرد.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین به انعقاد تفاهم نامه حقوقی با "دهکده بین المللی سفید فرزانگان عدالت" اشاره و انعقاد این تفاهم نامه را در راستای ارائه خدمات تخصصی حقوقی برای اصحاب رسانه دانست.

وی با بیان اینکه این اتفاق در کشور بی نظیر است، افزود: بر اساس این تفاهم نامه دهکده سفید با بکارگیری امکانات و خدمات تخصصی در آموزش و راهگشایی مسائل حقوقی خبرنگاران فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: کارگروه حمایت حقوقی از خبرنگاران تشکیل و سطح بهداشت حقوقی برای‌پیشگیری از بروز اختلافات را افزایش خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تلاش برای ارتقا دانش حقوقی اهالی رسانه که باعث بروز برخی مشکلات و تشکیل پرونده برای این قشر می‌شد را از اولویت‌های این همکاری دوجانبه برشمرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با این تعامل تخصصی در حوزه حقوق بتوان برخی راهکار‌های قانونی را برای حمایت از اهالی رسانه به دولت و مجلس پیشنهاد داد.

محمدیان همچنین از بکارگیری ظرفیت دهکده سفید برای در اختیار داشتن وکیل جهت پیگیری پرونده‌های خبرنگاران خبر داد.

گفتنی است، این تفاهم نامه در راستای کاهش آسیب‌ها و رفع مشکلات حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی ۱۳ شهریور ماه ۹۹ به امضا مجید قاضی زاده رئیس دهکده سفید و عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه رسید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد