hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توسعه مراودات ورزشی آستان‌قدس رضوی با هیات والیبال خراسان رضوی

توسعه مراودات ورزشی آستان‌قدس رضوی با هیات والیبال خراسان رضوی

در نشست مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی ودبیر هیات والیبال خراسان رضوی برتوسعه مراودات هیات والیبال و تربیت بدنی آستان قدس تاکید شد .

مشهد مقدس رویداد امروز- مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در این جلسه گفت: خدمات موسسه تربیت بدنی آستان قدس مبتنی بر الگوی رضوی و خدمات رسانی فرهنگی و تخصصی به عموم جامعه بوده و تیم داری‌ در لیگ‌های برتر کشور در هیچ رشته ای از برنامه‌های آستان قدس نمی باشد.

علیرضا تاج فیروز افزود:سال گذشته ۲۳ هزار نفر از کودکان و نوجوانان حاشیه شهر مشهد به صورت رایگان از خدمات موسسه تربیت بدنی استفاده کردند.

وی تصریح کرد:آستان قدس به عنوان بازوی اداره کل ورزش و جوانان استان هرجا نیاز باشد کمک خواهد کرد و این کمک طبق قوانین و خط و مشی هیات ها می باشد.

تاج فیروز درادامه با اشاره به حضورمربیان خادمیاردر تربیت بدنی آستان قدس  یادآور شد: مربیانی که با  آستان قدس همکاری می کنند قبل از بعد فنی و تخصصی باید در معنویات الگو و متخصص باشند و هیات والیبال استان می‌تواند افرادی را در این رابطه به ما معرفی کند .

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت : در بحث توسعه ورزش‌های ساحلی به ویژه والیبال ساحلی آستان قدس آمادگی کامل دارد  زمینی استانداردرا فراهم ، تا بتوان از ظرفیت مجموعه تربیت بدنی آستان قدس در رشته‌های ورزشی ساحلی استفاده شودهم چنین  آماده مشارکت و همکاری در این رابطه نیزهستیم.

دبیر هیات والیبال خراسان رضوی نیز در این نشست گفت : هیات والیبال استان آمادگی دارد نیروهای مورد نیاز آستان قدس رضوی را با معیارها و شاخص‌های این موسسه معنوی تامین نماید.

حمیدجوانبخت افزود:افتخار ما خادمی امام رضا(ع) بوده و همه همکارانمان با جان و دل در خدمت آستان مقدسش خواهند بود.

وی تاکید کرد :می‌توان با همکاری  و تعامل دوجانبه با کمترین حواشی فعالیت های مورد نظر تربیت بدنی آستان قدس رضوی را انجام دهیم.

شایان ذکر است در این نشست نوید زنده روحیان مدیر روابط عمومی هیات والیبال استان نیز حضور داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد