hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۷۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ پایان کرونا مشخص نیست

بستری ۷۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ پایان کرونا مشخص نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۷۰۰ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه بستری هستند که ۱۵۰ از آنان در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.
 سید محمد حسین بحرینی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت مدیریت بیماری کرونا در خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۷۰۰ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که از این تعداد ۱۵۰ بیمار بدحال و در بخش‌های مراقبت ویژه تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

او افزود: در حال حاضر دو بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) و دکتر شریعتی به طور کامل به بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: دیگر مراکز فعال در سطح مشهد به ارائه خدمات به بیماران غیر کرونایی می‌پردازند و در صورت وجود بیمار کرونایی به دو مرکز ریفرال ارجاع داده می‌شود.

بحرینی بیان کرد: بیمارانی که به علت بیماری به جز کرونا در مراکز درمانی بستری شده اند و تست کرونا آن‌ها نیز مثبت شده است، برای ادامه درمان به دو مرکز امام رضا (ع) و یا دکتر شریعتی انتقال داده می‌شوند.
 
او تصریح کرد: بدین منظور بخش قلب بیمارستان دکتر شریعتی و اتاق عمل بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی برای ارائه خدمات به این دسته از بیماران فعال شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد