hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری‌های کرونایی مشهد در آستانه ۳ هزار نفری شدن هستند

بستری‌های کرونایی مشهد در آستانه ۳ هزار نفری شدن هستند

دبیر کارگروه مراقبت و درمان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون ۲ هزار و ۸۶۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در خراسان رضوی بستری هستند.
علی اصغر انجیدنی دبیر کارگروه مراقبت و درمان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش خدمات خود دارد.
او افزود: بر اساس گزارش معاونت غذا و داروی این دانشگاه بیش از ۲۱۳ هزار ویال رمدسیویر در مردادماه امسال در استان مصرف شده است که نیمی از این تعداد برای بیماران بستری در بیمارستان‌ها و باقی آن در مراکز درمان سرپایی، کلینیک‌ها و درمان در منزل استفاده شده است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد حدود ۲۰ هزار بیمار در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جریان موج پنجم کرونا از ظرفیت بستری موقت و درمان سرپایی با رمدسیویر استفاده کرده‌اند که این مساله کمک شایانی به این دانشگاه در مدیریت تخت‌های بیمارستانی در موج پنجم کرده است.

انجیدنی بیان کرد: هم اینک سه هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که این تعداد در ۲۹ مردادماه سه هزار و ۸۶۰ نفر بوده است و تعداد بیماران بهبود یافته کرونایی در حال افزایش است.

او تصریح کرد: روز گذشته ۶۳۳ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند و تعداد بیماران بدحال و بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه استان خراسان رضوی  ۶۸۶ نفر است
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد