hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > روند شتابان گازرسانی به زاهدان با مشارکت فعال شرکت گاز استان سمنان

روند شتابان گازرسانی به زاهدان با مشارکت فعال شرکت گاز استان سمنان

 مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از بررسی آخرین وضع پروژه‌ گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان خبر داد. 
علیرضا شریفی نژاد گفت: گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان به‌عنوان آخرین استان بدون گاز کشور در سال‌های اخیر با جدیت بیشتری دنبال شده که شرکت گاز استان سمنان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف محرومیت‌زدایی در توسعه گازرسانی به شهر زاهدان به عنوان یکی از شرکت های معین نهایت همکاری را در این امر ایفا نموده است.
علیرضا شریفی‌نژاد خاطرنشان کرد: سهم شرکت گاز سمنان در این طرح ضربتی، احداث ۸ کیلومتر شبکه فولادی، اجرای ۱۶۲ کیلومتر پلی‌اتیلن، احداث سه ایستگاه تقلیل فشار، احداث دو ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب ۳ هزار انشعاب خانگی و تجاری بوده است که برای آن حدود ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بودجه از محل اعتبارات شرکت گاز سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.
وی افزود: این پروژه تا پایان خردادماه امسال در بخش احداث خطوط گازرسانی ۶۴ درصد، در بخش احداث ایستگاه‌های تقلیل فشار ۷۰ درصد و در بخش انشعابات خانگی ۳۸ درصد پیشرفت داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان همچنین با اشاره به پیشرفت این عملیات در سال ۹۸ گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه تا پایان سال ۹۸ در بخش احداث شبکه ۴۸ درصد، در بخش ساخت ایستگاه‌های تقلیل فشار ۴۵ درصد و نصب انشعابات ۲۰ درصد بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد