hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت گاز استان سمنان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت گاز استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ با حضور مهندس مشایخی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران طی مراسمی از خدمات ارزنده آقای علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل اسبق شرکت گاز استان سمنان تقدیر و آقای علیرضا اعوانی به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.
در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد؛ در ابتدا علیرضا شریفی نژاد با اشاره به یاد و خاطره مدیران شرکت در سنوات گذشته، خلاقیت کارکنان و استفاده از ظرفیت استان برای سایر استان ها را از موارد شاخص شرکت گاز استان سمنان بیان نمودند و از کلیه کارکنان این شرکت که نقش مهمی را در توسعه گازرسانی استان داشته اند تقدیر و تشکر نمود و ضمن اعلام آمادگی ارائه هر گونه مشاوره برای سرپرست جدید شرکت گاز استان سمنان آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه مراسم غلامرضا مشایخی مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطالب که دوران مدیریتی آقای شریفی نژاد، اقدامات شاخصی را در شرکت گاز استان سمنان به همراه داشته است، گفت: اولویت اول در هر سازمانی حفظ کرامت و حرمت منابع انسانی در تمامی حوزه ها می باشد که این مهم بازدهی مثبتی را در راستای عملکرد شرکت به ارمغان خواهد داشت.
وی با اشاره به عملکرد مثبت شرکت گاز استان سمنان در گازرسانی به شهرها و روستاهای استان، با ضریب نفوذ 100درصد شهری و 91 درصد روستایی همکاری در پروژه گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان را نیز از اقدامات شاخص گاز سمنان بیان کرد و تلاش در جهت حفظ و ارتقاء شرایط کنونی را حائز اهمیت دانست.
در پایان علیرضا اعوانی با اشاره به سرآمدی شرکت گاز استان سمنان در مباحثی همچون GIS، بازرسی فنی، HSE، نگهداری و تعمیرات، مدیریت خوردگی، IOP، سامانه دیده بان انرژی، حفظ و ارتقاء شرایط موجود را در دستور کار خود قرار داد و نخبگی، تعهد، تقوا و تلاش بی پایان را از ویژگی های کارکنان این شرکت عنوان کرد وگفت: امیدواریم بتوانیم با کمک و یاری خداوند متعال و البته حمایت های شرکت ملی گاز ایران و مجموعه دستگاه های حاکمیتی استان، شاهد موفقیت های بیش از پیش شرکت گاز استان سمنان در تمامی عرصه ها باشیم.
در این مراسم طی حکمی از سوی مهندس مشایخی از زحمات آقای شریفی نژاد تقدیر به عمل آمد و علیرضا اعوانی به عنوان سرپرست شرکت گاز استان سمنان منصوب شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد