hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > حضورنیروی زمینی در لیگ برتر وزنه برداری به عنوان نماینده کرمانشاه

حضورنیروی زمینی در لیگ برتر وزنه برداری به عنوان نماینده کرمانشاه

مسئول تربیت بدنی قرارگاه منطقه ای غرب در ارتش جمهوری اسلامی در استان کرمانشاه و نایب رئیس هیأت وزنه‌برداری ارتش جمهوری اسلامی گفت: تیم وزنه برداری نیروی زمینی در سال جدید به عنوان نماینده استان کرمانشاه در لیگ برتر وزنه خواهد زد.

سرهنگ امیری در دیدار با صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، اظهار داشت:این انتقال بنا به مساعدت امیر کیومرث حیدری فرمانده ولایی نزاجا و امیر آرایانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش، تیم نیروی زمینی ارتش به کرمانشاه و همچنین و پیگیری‌ها و حمایتهای مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان منتقل شده و پس از این تمرینات خود را در این استان انجام خواهد داد.

وی انتقال این تیم به استان کرمانشاه و حضور درلیگ برتر با استفاده از ظرفیت و پتانسیل قهرمانان و جوانان آینده دار وزنه برداری کرمانشاه را فرصتی مناسبی را برای توسعه ورزش وزنه‌برداری استان خواهد بود.

سرهنگ امیری تاکید کرد:در اینخصوص تلاش خواهیم کرد با حمایت ورزش و جوانان و هیئت وزنه برداری استان،از تمام پتانسیل و توان وزنه‌برداری استان در لیگ برتر استفاده کنیم .

وی اضافه کرد: برای بهره‌مندی از استعدادها و توان استان جلسات خوب و مثمری با هیأت وزنه‌برداری استان برگزار شده است و مجموعه وزنه‌برداری استان نیز از تمام توان خود برای تقویت از این تیم حمایت خواهد کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد