hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > با حمایت مسئولان به تمریناتم ادامه می‌دهم

با حمایت مسئولان به تمریناتم ادامه می‌دهم

علی میری وزنه‌بردار ارومیه‌ای و قهرمان جهان که چندی پیش از میادین ورزشی خداحافظی کرد گفت: با حمایت مسئولان به تمریناتم ادامه می‌دهم.
علی میری قهرمان وزنه‌برداری ایران و جهان که شانس حضور در المپیک را نیز دارد، چندی پیش به علت بی‌مهری مسئولان استانی نسبت به خویش از میادین ورزشی خداحافظی کرد.
در این راستا برای حل مسائل و مشکلات این ورزشکار، امروز کیومرث ایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به همراه محمد آزادی معاون ورزشی این اداره کل با علی میری دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار ایراندوست ضمن اعلام حمایت از علی میری گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان در حد توان از علی میری به عنوان یکی از قهرمانان ملی حمایت می‌کند و از وی می‌خواهیم با دوری از حاشیه‌ها تمام تمرکز خود را در راه کسب موفقیت و شاد کردن دل میلیونها ایرانی بگذارد.
همچنین علی میری در این دیدار گفت: من به عنوان یک سرباز وفادار به ایران هستم و هیچ گاه قصد مهاجرت یا خروج از کشور را نداشتم و از حرف‌هایم سوءبرداشت شده است.
وی تصریح کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون ورزشی اداره کل که در این مدت نیز مثل گذشته پیگیر موضوع بودند نهایت تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم یکی از ورزشکاران المپیکی باشم تا پرچم کشورمان را به احتزاز در بیاورم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم چندی پیش علی میری در صفحه اینستاگرامی و نیز در لایو خود از بی‌مهری مسئولان به خود ابراز گلایه کرده و از میادین خداحافظی کرده بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد