hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آموزش بیش از 5 هزار نفر در دوره های آموزشی پیشگیری از جرم در قم

آموزش بیش از 5 هزار نفر در دوره های آموزشی پیشگیری از جرم در قم

رئیس کل دادگستری استان قم افزود: در سال گذشته بیش از 5 هزار  نفر در حوزه ­های مختلف در این نمایشگاه آموزش دیده­ اند که مجموع این ساعات آموزشی، بالغ بر 15 هزار نفر ساعت است.
به گزارش رویداد ایران_قم،حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، از بازدید بیش از 6 هزار نفر از نمایشگاه فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب­ های اجتماعی دادگستری کل استان قم در سال  98 خبر داد و گفت: کارآموزان قضایی، مسئولان قضایی استان، مسئولان اداری و اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، مبلغان و مبلغات مذهبی، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه­ ها، معلمان، مربیان و دانش­آموزان، بسیجیان، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، متخلفین جرائم رانندگی درجه 6 تا 8 و مرتکبین جرائم علیه امنیت اخلاقی و... از جمله بازدید کنندگان این نمایشگاه بوده ­اند.
حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم از بازدید بیش از 6 هزار نفر از نمایشگاه فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب ­های اجتماعی دادگستری کل استان قم در سال  98 خبر داد و گفت: کارآموزان قضایی، مسئولان قضایی استان، مسئولان اداری و اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، مبلغان و مبلغات مذهبی، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ­ها، معلمان، مربیان و دانش­ آموزان، بسیجیان، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، متخلفین جرائم رانندگی درجه 6 تا 8 و مرتکبین جرائم علیه امنیت اخلاقی و... از جمله بازدید کنندگان این نمایشگاه بوده ­اند.
رئیس کل دادگستری استان قم افزود: در سال گذشته بیش از 5 هزار  نفر در حوزه ­های مختلف در این نمایشگاه آموزش دیده­ اند که مجموع این ساعات آموزشی، بالغ بر 15 هزار نفر ساعت است.
مظفری این دوره ها را شامل موضوعاتی از قبیل پیشگیری از گناه، جرم، خلاف و آسیب های اجتماعی در عرصه حجاب و عفاف، اعتیاد، چالش ­ها و خطرات فضای مجازی، کنترل خشونت، مهارت­ های زندگی، سبک زندگی اسلامی، تحکیم خانواده، عرفان­ های نوظهور و غیره دانست و تصریح کرد: کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی دادگستری قم در تدوین هر دوره آموزشی، اصل مخاطب شناسی را مد نظر قرار داده و مطالب آموزشی متناسب با شرایط و نیازهای مخاطبان را ارائه خواهند کرد.
رئیس کل دادگستری قم اظهار داشت: نمایشگاه دائمی فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب ­های اجتماعی استان از غرفه­ های مختلفی چون ایثار و شهادت، عرفان، مواد مخدر، خشونت، جرائم ویژه، جرائم مالی، سرقت، جرائم بهداشتی و پزشکی، پلیس علمی، شیطان‌­پرستی و فرقه­‌های نوظهور، مشروبات و آلات قمار، آسیب­‌های خانواده، فضای مجازی، ماهواره، بازی­‌های رایانه­‌ای و غیره تشکیل شده است و توده مردم و ادارات و نهادهای مختلف با هماهنگی با معاونت فرهنگی و پیشگیری دادگستری قم، می­ توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.
کد:
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد