hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > افتتاح کلاس های آموزش وبینار (مجازی) مددجویان استان سمنان

افتتاح کلاس های آموزش وبینار (مجازی) مددجویان استان سمنان

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از افتتاح کلاس های آموزش وبینار (مجازی) مددجویان استان سمنان در نمایشگاه توانمندی فرهنگی مددجویان با حضور رئیس کمیته امداد در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: هزار نفر از مددجویان استان سمنان به این شبکه آموزشی می پیوندند.

به گزارش پایگاه  خبری کمیته امداد،  محمد ابراهیم یوسفیان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به بازدید ریاست محترم امداد امام (ره) از نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی استان سمنان خاطرنشان کرد:سید مرتضی بختیاری از ۱۴ غرفه نمایشگاه دستاورد های فرهنگی امداد استان بازدید کرد و در حاشیه این بازدید  مرکز آموزش مجازی(وبینار) معاونت فرهنگی استان سمنان را نیز افتتاح نمود.
 
وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در فاز نخست ۲۲۰ نفر از مددجویان استان سمنان کلاس های آموزشی را بصورت ویدئو کنفرانس و از منزل خود دنبال می کنند، تصریح کرد:  تا دی ماه بالغ بر ۱۰۰۰ نفر به این شبکه آموزشی افزوده خواهد شد.
 
وی با اشاره به گفتگوی تصویری بر خط ریاست محترم امداد با مددجویان سطح استان که از منازل خود تصریح کرد: در این نمایشگاه شاهد افتتاحیه مرکز آموزش مجازی بودند از برنامه های ویژه این نمایشگاه بود.
 
معاون فرهنگی  کمیته امداد  استان سمنان  تصریح کرد: بازدید از فعالیت های غرفه های قرآنی، کانون های فرهنگی و تربیتی، مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی، آموزش خانواده ، نخبگان ،فضای مجازی از بخش های مختلف این نمایشگاه بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد