hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > انجام 1850 نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند

انجام 1850 نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام هزار و 850 مورد نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش رویداد ایران_قم،سیامک محبی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به انجام هزار و 850 مورد نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: تعداد کل بازدیدهای بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت در روز گذشته هزار و 850 مورد بود که 5 مورد از صنوف متخلف پلمپ و 119 مورد نیز اخطار صادر شد.
وی بیان کرد: در این روز همچنین 6 قلیان سرا که جزو صنوف پرخطر هستند و باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند، فعالیت خود را از سر گرفته بودند که با مداخله بازرسان مرکز بهداشت در قالب گشت مشترک با تعزیرات، صمت، نیروی انتظامی و اماکن تعطیل و غیرفعال شدند.
  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تعداد 683 مورد از صنوف نیز در روز گذشته اقدام به ثبت صنف خود و دریافت کد رهگیری کردند افزود: از جمله فعالیت های واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت می توان به پلمب یک واحد چلوکبابی، گشت مشترک با اماکن و پیگیری قلیانسرا های فعال و مراکز تجمعی جهت مقابله با بیماری کرونا، صدور اخطاریه تعطیل دو واحد شیرینی فروشی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، صدور اخطاریه تعطیل به واحدهای پر تراکم اطراف پاساژ الزهرا و... اشاره کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد