hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای موسیقی در ۶۰ نقطه مشهد برای ۱۳بدر

اجرای موسیقی در ۶۰ نقطه مشهد برای ۱۳بدر

معاون فرهنگی ‌و هنری سازمان اجتماعی ‌و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات سازمان فرهنگی که به صورت ویژه برای روز طبیعت انجام می‌دهد، هماهنگی اکیپ‌هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است که فردا این کار را در 60 نقطه از شهر انجام دهیم.
صدرا یوسفی در خصوص برنامه سازمان فرهنگی شهرداری برای روز طبیعت، اظهار کرد: شهرداری در حال انجام اقدامات گسترده‌ای در بخش‌های مختلفی از جمله خدمات شهری، آتش‌نشانی و غیره بوده و ما در سازمان فرهنگی نیز کارهای مختلفی انجام دادیم، حوزه‌های اجتماعی ما نیز اتفاقات و رویدادهای مختلفی را رقم زده است.
وی با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان فرهنگی که به صورت ویژه برای روز طبیعت انجام می‌دهد، هماهنگی اکیپ‌هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است، عنوان کرد: ما قصد داریم که همراه با آتش‌نشانی به محلات برویم و ضمن اینکه از مردم می‌خواهیم در خانه‌های خود بمانند، در مراکز محله برای آنها اجرای موسیقی و سرود داشته باشیم.
وی بیان کرد: این کار ما با تاکید بر این است که مردم این اجرا را از پنجره‌های خانه خود ببینند، حال خوشی داشته باشند و لحظه‌ای از استرس و فشار قرنطینه و بیماری کرونا رها شوند. ما برنامه‌ریزی کردیم که فردا این کار را در 60 نقطه از شهر انجام دهیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد