hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > توزیع روزانه 500 آبمیوه برای بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مشهد

توزیع روزانه 500 آبمیوه برای بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مشهد

رئیس اتحادیه آبمیوه بستنی و کافی شاپ مشهد گفت: با همکاری اتحادیه شیرینی مشهد کمپینی راه‌اندازی شده و براساس آن روزانه 300 آبمیوه در بیمارستان شریعتی و 200 آبمیوه در بیمارستان امام رضا(ع) برای بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا و کادر درمان آماده و توزیع می‌شود.

سعید شریف‌زاده مشهدی در خصوص وضعیت بازار اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، بازارها کساد و مراجعات بسیار کم شده و بازار به شدت سنگین است. در حال حاضر تمام واحدهای ما نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند و به دلیل اینکه استفاده از آبمیوه سبب بالابردن سیستم ایمنی بدن می‌شود مردم می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.
وی افزود: همچنین روز پنجشنبه در برنامه گزارش پنج با مسئولین بهداشت صحبت داشتیم و آنان تاکیدی بر تعطیلی منوط به رعایت موارد بهداشتی نداشتند. همچنین در رابطه با کافی‌شاپ‌ها نیز حساسیتی وجود ندارد و نکات بهداشتی در این اماکن رعایت می‌شود و خود مردم نیز رعایت می‌کنند و حضور آنان در کافی‌شاپ‌ها بسیار کم شده است. در حال حاضر به صورت رسمی صحبتی در خصوص تعطیلی کافی‌شاپ‌ها نشده است.
رئیس اتحادیه آبمیوه بستنی و کافی شاپ مشهد در خصوص توزیع آبمیوه با همکاری اتحادیه شیرینی بیان کرد: به دلیل اینکه آقای فرزانی(رئیس اتحادیه قنادان مشهد) در یکی از خیریه‌ها فعال هستند با همکاری ایشان کمپینی راه‌اندازی شده است. در حال حاضر پنج واحد ما در منطقه هاشیمه، هفت‌تیر و آزادشهر روزانه 300 آبمیوه را برای بیماران و کادر درمان بیمارستان شریعتی آماده می‌کنند.
شریف‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین چهار واحد در مرکز شهر نیز روزانه 200 آبمیوه را برای بیمارستان امام رضا(ع) آماده می‌کنند این کار نوعی خسته‌نباشید به کادردرمانی و نوعی انجام مسئولیت اجتماعی توسط صنف ماست. در حال حاضر تمامی اعضای ما در فشار زیادی قرار دارند و درآمد ندارند اما به مدت 10 روز قرار است این کار را ادامه دهیم و پس از آن نیز افراد دیگری جایگزین خواهند شد و تا زمانی که در توان‌مان باشد این کار را ادامه خواهیم داد.
وی در خصوص جایگزینی فروش مجازی به جای فروش حضوری اضافه کرد: شنیده شده که برخی همکاران از طریق اسنپ به فروش آنلاین مشغول هستند اما طبیعتا فروش آنلاین هیچ‌ زمان نمی‌توانند جایگزین فروش حضوری شود اما برخی همکاران این کار را انجام می‌دهند که در سطح وسیع نیست.
رئیس اتحادیه آبمیوه بستنی و کافی شاپ مشهد گفت: امیدوارم همه به یکدیگر کمک کنیم و با رعایت نکات بهداشتی این بیماری را محدود و از بین ببریم زیرا علاوه بر تاثیرات مستقیم این بیماری، شاهد نتایج غیرمستقیم آن بر کسب و کار هستیم و این نتایج غیرمستقیم بیش از نتایج مستقیم می‌تواند زیان‌بار باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد