hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی ذوب‌آهن امشب یا فردا معرفی می‌شود

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی ذوب‌آهن امشب یا فردا معرفی می‌شود

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه امشب یا فردا معرفی می‌شود.

احمد جمشیدی، درباره اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن در خصوص انتخاب سرمربی خارجی برای تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: مسئولان باشگاه در حال حاضر در تهران مشغول انجام مذاکرات هستند و تلاش می‌کنیم سرمربی جدید تیم را امشب یا فردا معرفی کنیم.

وی درباره گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی ذوب‌آهن و در پاسخ به اینکه سرمربی ذوب‌آهن چه کسی است، گفت: نامی از کسی نمی‌بریم، چون در چند مورد قبلی از برخی مربیان نام برده شد و گزینه ما سوخت. مربی خارجی است اما نمی‌توانم نام و ملیت او را اعلام کنم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات در زمان کم باقیمانده، افزود: امروز در حال مذاکره با بازیکنان هم هستند و 2-3 بازیکن نیز به جمع ما اضافه می‌شوند. بیشتر به دنبال جذب مهاجم و مدافع هستیم.

وی درباره نگرانی هواداران ذوب‌آهن از وجود بند فسخ در قرارداد دانیال اسماعیلی‌فر و احتمال جدایی او بیان کرد: روز پنجشنبه با حضور مدیرعامل باشگاه با این بازیکن صحبت کرده‌ایم. اسماعیلی‌فر با باشگاه قرارداد دارد و به وجود او نیاز داریم. ان‌شاءالله اسماعیلی‌فر پای قرارداد خود می‌ایستد و همواره نیز گفته‌ام که به دنبال تقویت تیم هستیم و باشگاه‌ها نیز باید موارد حرفه‌ای را رعایت کنند. متأسفانه برخی باشگاه‌ها با بازیکنانی که قرارداد دارند مذاکره می‌کنند که این کار شایسته‌ای نیست.

جمشیدی درباره وجود بند فسخ در قرارداد ارسلان مطهری و میلاد فخرالدینی اضافه کرد: به دنبال حق خود در خصوص ارسلان مطهری هستیم و شکواییه‌ای نیز تنظیم کرده‌ایم. فخرالدینی نیز با توافق با باشگاه و طی یک جلسه جدا شد، چون در حال جذب بازیکن در آن پست هستیم مشکلی با جدایی فخرالدینی نداشتیم و این بازیکن با توافق دوطرفه از ذوب‌آهن جدا شد. اما به دانیال اسماعیلی‌‌فر نیاز داریم و او هم با ما قرارداد دارد. اسماعیلی‌فر یکی از بازیکنان خوب ما است و امیدوارم با حضور این بازیکن نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر کسب کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد