hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد

سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن گفت: خود اسماعیلی‌فر هم می‌داند تا نیم‌فصل آینده با ذوب‌آهن قرارداد دارد ولی معتقد است که مدت زمان باقی‌مانده قراردادش منوط به توافق مالی است و واحد حقوقی باشگاه در حال بررسی این موضوع است.
احمد جمشیدی، با بیان اینکه از توافق اسماعیلی‌فر با باشگاه پرسپولیس بی‌اطلاع است، اظهار داشت: چیزی از توافق قطعی اسماعیلی‌فر با پرسپولیس نشنیده‌ام و طبق صحبت‌هایی که با این بازیکن داشته‌ایم، قرار است ابتدا با ذوب‌آهن مذاکره کند و در صورت عدم توافق سراغ پیشنهادات بعدی برود.
وی افزود: طی یک یا 2 روز آینده مذاکرات خود را با اسماعیلی‌فر آغاز می‌کنیم؛ منتظر هستیم تا در چند روز آینده سرمربی تیم مشخص شود و بعد از آن با مدیر برنامه‌های اسماعیلی‌فر مذاکره خواهیم کرد و امیدواریم به توافق برسیم.
سرپرست باشگاه ذوب‌آهن درباره مدت زمان باقی‌مانده از قرارداد اسماعیلی‌فر بیان کرد: خود اسماعیلی‌فر هم می‌داند که تا نیم‌فصل آینده قرارداد دارد ولی معتقد است که مدت زمان باقی‌مانده قراردادش منوط به توافق مالی است و واحد حقوقی باشگاه در حال بررسی این موضوع است. اطلاعات کاملی از قرارداد‌ها ندارم اما دانیال با باشگاه قرارداد دارد. اینکه به چه شکلی ‌‌بتواند از باشگاه جدا شود، بحث جداگانه‌ای است. با این حال باشگاه موافق جدایی این بازیکن نیست و به دنبال تمدید قرارداد او است.
وی ادامه داد: مهدی‌پور هم با باشگاه قرارداد دارد، اما باز هم تاکید می‌کنم که باشگاه تمام فعالیت‌های نقل و انتقالاتی را به بعد از انتخاب سرمربی جدید موکول کرده و با مشخص شدن سرمربی آینده تیم، با تمام بازیکنان مذاکره خواهد شد.
جمشیدی در پاسخ به اینکه مخالفت هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن با انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم صحت دارد یا خیر، گفت: اصلا هیئت‌مدیره هنوز تشکیل جلسه نداده است که با انتخاب رحمان رضایی موافقت و یا مخالفت شود. هیئت‌مدیره طی یک یا دو روز آینده تشکیل جلسه خواهد داد و گزینه‌های مدنظر باشگاه بررسی خواهد شد.
وی افزود: هیئت‌مدیره ذوب‌آهن 4 تا 5 گزینه را برای سرمربی‌گری تیم فوتبال مدنظر دارد و به زودی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود. همه گزینه‌های مدنظر باشگاه داخلی هستند و سعی ما بر این است که سرمربی جدید تیم تا پایان هفته انتخاب و اعلام شود.
سرپرست باشگاه ذوب‌آهن درباره فسخ قرارداد مهدی خلیل خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم اول باید سرمربی تیم انتخاب شود و سرمربی باید درباره بازیکنان نظر دهد. مهدی خلیل هنوز در ایران است و ما هیچ تصمیم قطعی درباره این بازیکن نگرفته‌ایم. همه بازیکنان خارجی به باشگاه اعلام کرده‌اند که اگر سرمربی آینده تیم خواهان ادامه همکاری با آنها نباشد، آمادگی دارند تا به راحتی جدا شوند و در این مورد مشکل خاصی نیست و ما منتظر سرمربی جدید هستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد