hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > عوامل اغتشاشات اخیر شهر کرمانشاه دستگیر شدند

عوامل اغتشاشات اخیر شهر کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سه تن از عوامل اغتشاشات اخیر شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.
سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اغتشاشات هفته گذشته، کار شناسایی عوامل آشوبگر که به بیت المال و اموال مردم آسیب وارد کرده بودند، در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او گفت : در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه موفق به شناسایی سه تن از عوامل ناامنی و تخریب اموال عمومی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.
جاویدان گفت: این افراد علاوه بر وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی نظیر بانک‌ها، به سمت گشت کلانتری ۲۱ نیایش و ماموران آن نیز تیراندازی کرده بودند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف مجرمان دستگیر شده به جرایم خود، از معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.
او با بیان اینکه برخی افراد با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.
جاویدان با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست، گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد