hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مرکزی| شهرک صنعتی کفش در فراهان احداث می‌شود

مرکزی| شهرک صنعتی کفش در فراهان احداث می‌شود

فرماندار شهرستان فراهان گفت: با توجه به ظرفیت های شهرستان در زمینه تولید کفش، به زودی عملیات اجرایی شهرک صنعتی تولید کفش در فراهان آغاز می شود.
سجادی، فرماندار شهرستان فراهان با اشاره به نقش شهرستان فراهان در صنعت تولید کفش کشور گفت: براساس آمار و ارقام، ۳۰ درصد از صنعت کفش کشور متعلق به تولیدکنندگان فراهانی است که اکثر آنها در شهرستان های پاکدشت و مامازند استان تهران فعالیت می کنند.
سجادی اظهار کرد: در سال های اخیر بسیاری از این تولیدکنندگان به شهرستان فراهان مهاجرت کرده و به تولید کفش مشغول هستند.
فعالیت ۴۰ واحد تولیدی کفش در فراهان
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۰ واحد تولیدی کفش در سطح شهرستان فراهان مشغول به فعالیت است، ادامه داد: امسال هم تعداد ۸۰ مورد برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ویژه روستائیان به بانک عامل معرفی شده اند تا با جذب تسهیلات مورد نیاز بتوانند کار تولید کفش در روستاهای فشک، امیرآباد و عباس آباد را آغاز کنند.
فرماندار فراهان ضمن دعوت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تولید کفش برای سرمایه گذاری در شهرستان تصریح کرد: چنانچه این تولیدکنندگان بتوانند در فراهان سرمایه گذاری کرده و مقدمات کار را فراهم کنند، تسهیلات ارزان قیمت با نرخ ۶ درصد به آنها تعلق می‌گیرد.
سجادی افزود: با توجه به ظرفیت های شهرستان در زمینه تولید کفش، به زودی عملیات اجرایی شهرک صنعتی تولید کفش در فراهان آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع در روستای فشک، زمینی در شهرک اصناف و شهرک صنعتی فرمهین با امکانات لازم در اختیار فعالان این صنعت قرار خواهد گرفت تا صنعت کفش در شهرستان توسعه و در نهایت فراهان به قطب تولید کفش کشور تبدیل شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد