hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > افزایش قیمت نان در فارس

افزایش قیمت نان در فارس

قیمت انواع نان یارانه‌ای در استان فارس نیز مانند برخی نقاط کشور بدون اطلاع رسانی عمومی، از سوی مبادی قانونی افزایش یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، ضمن تایید خبر افزایش قیمت نان در این استان، برای دفاع از این مصوبه اعلام کرد که افزایش قیمت در فارس به نسبت سایر استان‌ها، پائین‌تر بوده است.!
حمیدرضا ایزدی با یادآوری اینکه افزایش قیمت نان در سایر کلانشهرها بیشتر از شیراز بوده است، این افزایش قیمت را به استناد مصوبه کارگروه آرد و نان و گندم فارس دانست و گفت: معاونت بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای با استناد به افزایش قیمت آرد و دیگر هزینه‌های جانبی، اعلام کرد که افزایش قیمت انواع نان در کارگروه آرد، نان و گندم استانها در دستور کار قرار گیرد.
او افزود: برابر با ابلاغ نامه فوق، آنالیز افزایش قیمت با حضور کارشناسان طی چندین جلسه در دستور کار قرار گرفت و نهایتا در تاریخ ٣٠ مهرماه مصوبه افزایش قیمت انواع نان در کارگروه متبوع به تصویب رسید.
رئیس سازمان صمت فارس ادامه داد: صورت جلسه کارگروه آرد و نان و گندم استان به ادارات صمت در شهرستانها، اتاق اصناف و صنف نانوایی‌ها ابلاغ شده و بر مبنای آن نانوایی‌ها باید در واحدهای صنفی خود نسبت به درج قیمت‌های جدید انواع نان اقدام کنند.
ایزدی ادامه داد: قیمت نان لواش یارانه‌ای در فارس در حالی به ۳۲۰ تومان افزایش یافته که نرخ جدید همین نان در استانهای اصفهان و قم به ترتیب ٣٥٠ و ٤٠٠ تومان شده است.
رئیس سازمان صمت استان فارس، قیمت جدید نان سنگک ماشینی آزاد پز در شیراز و با وزن ٥٠٠ گرم ١٤٥٠ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت این نوع نان با وزن ٥٠٠ گرم در قم به ١٥٠٠، در تهران با وزن ٤٠٠ گرم به ١٨٠٠ و در اصفهان با وزن ٤٠٠ گرم به ١٣٠٠ تومان افزایش یافته است.
به گزارش ایسنا، پیش از این نیز با مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز کرایه انواع وسایل حمل و نقل عمومی را در این کلانشهر بین بیش از 20 تا 30 درصد در انواع مدهای حمل و نقلی، افزایش داده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد