hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت نان در زنجان فعلا افزایش نیافته است

قیمت نان در زنجان فعلا افزایش نیافته است

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: قیمت انواع نان در استان زنجان هنوز افزایش نیافته و در صورت افزایش اعلام خواهد شد.
سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پنجشنبه هفته گذشته شاهد افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت انواع نان در استان بودیم، ولی این افزایش از طرف اتحادیه نانوایان غیر قانونی بود و با اتحادیه مربوطه که خود سرانه اقدام به افزایش قیمت انواع نان کرده بود برخورد شد.
وی با بیان اینکه افزایش قیمت نان منوط به صدور مجوز از کارگروه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان استان است، اظهار کرد: تاکنون جلسه‌ای در این خصوص برگزار و مصوبه‌ای نیز صادر نشده است.
رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: هر گونه افزایش قیمت نان غیر قانونی بوده و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می‌شود.
موسوی تاکید کرد: از امروز نرخ انواع نان در زنجان به نرخ قبلی خود بازگشت و استانداری، فرمانداری، اتاق اصناف و حتی اتحادیه نانوایان نمی‌توانند در خصوص افزایش نرخ انواع نان تصمیم گیری کنند.
وی افزود: نرخ جدید نان در کارگروه آرد و نان استان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تصمیم گیری می‌شود و هر گونه افزایش قیمت انواع نان غیر قانونی بوده و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می‌شود و در این میان نانوایی‌هایی که اقدام به افزایش غیر قانونی نان بکنند سهمیه آرد آن واحد صنفی قطع می‌شود.
از صبح امروز تعدادی از نانوایی های خودسرانه و در اعتراض به آنچه پایین بودن قیمت نان عنوان می کنند اقدام به تعطیلی واحداهای نانوایی کرده اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد