hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ماجرای استوری های جنجالی بازیکنان لیگ برتر چه بود؟ + عکس

ماجرای استوری های جنجالی بازیکنان لیگ برتر چه بود؟ + عکس

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای مهدی ببری بازیکن تیم فوتبال تراکتور و سیروان قربانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را به دلیل انتشار پست های غیر اخلاقی به طور موقت از فعالیت های فوتبالی محروم کرد. اما ماجرای پست های غیر اخلاقی این دو بازیکن چه بود.
رویداد ایران: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای مهدی ببری بازیکن تیم فوتبال تراکتور و سیروان قربانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را به دلیل انتشار پست های غیر اخلاقی به طور موقت از فعالیت های فوتبالی محروم کرد.
در بیانیه ی فدراسیون فوتبال آمده است:
«درباره انتشار پست غیر اخلاقی و غیر ورزشی آقای مهدی ببری، بازیکن تیم فوتبال تراکتور و متقابل پست توهین آمیز آقای سیروان قربانی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،این کمیته ضمن صدور دستور موقت جهت جلوگیری از فعالیت های فوتبالی ایشان پرونده ای تشکیل داده و نامبردگان به همراه مدیران عامل باشگاه های مربوطه جهت ادای توضیحات احضار شده اند.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از کلیه اهالی فوتبال اعم از بازیکنان ، کادر فنی و مسئولان باشگاه خواست تا صرفاً در حوزه تخصص و فنی خود اظهار نظر داشته باشند و اخلاق حرفه ای ورزشی را رعایت کنند.
لازم به ذکر است عواقب این چنین اقدامات علاوه بر مسئولیت شخص بازیکن متوجه باشگاه و مدیران باشگاه است که به دلیل عدم آگاهی سازی مناسب باید در قبال رفتار بازیکنان پاسخگو باشند.»
مهدی ببری بازیکن تراکتور طی روزهای گذشته با انتشار استوری در اینستاگرام خود انتقادها و واکنش های بسیاری را برانگیخت. او در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از سربازانی با پرچم ترکیه منتشر کرد، این در حالی است که این روزها حملات ترکیه به شمال سوریه و مناطق کردنشین این کشور خبرساز شده و واکنش مجامع حقوق بشری و مردم را برانگیخته است. انتشار این استوری با انتقادهای بسیاری روبه رو شد و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به این انتشار آن واکنش نشان دادند.  انتقاداتی که مهدی ببری هافبک تراکتورسازی را مجبور به حذف این استوری نمود. 

در واکنش به این استوری جنجالی سیروان قربانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در صفحه شخصی اینستاگرام خود به این اتفاق واکنش نشان داد و استوری زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. استوری اینستاگرامی که پای این بازیکن فوتبال را نیز مانند مهدی ببری به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باز کرد.
 (پیشاپیش بابت انتشار این کلمات از مخاطبان عذرخواهی می کنیم)

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. 24 مهر 1398 09:52
    مرسی سیروان . خوب جوابشو دادی.