درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 60560 | 05 بهمن 1399 ساعت 07:06

دو فوتبالیست جنجالی لیگ برتر تا اطلاع ثانوی محروم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از صدور دستور موقت برای دو بازیکن لیگ برتری خبر خبر داد.
دو فوتبالیست جنجالی لیگ برتر تا اطلاع ثانوی محروم شدند


به گزارش مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به بدرفتاری آرمین سهرابیان بازیکن تیم گل گهر و سعید مهری بازیکن تیم تراکتور در پایان مسابقه امروز دو تیم، طبق دستور موقت صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون، نامبردگان تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم‌های خود محروم می‌باشند.
 
دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر عصر شنبه در حالی با برتری تیم تبریزی به پایان رسید که پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، بازیکنان دو تیم به درگیری فیزیکی با یکدیگر پرداختند و داور به چند بازیکن کارت زرد و قرمز داد.


عکس خوانده نمی‌شود