hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > توضیح مدیرعامل مترو در مورد درگیری فیزیکی رئیس هیات مدیره با کارکنان

توضیح مدیرعامل مترو در مورد درگیری فیزیکی رئیس هیات مدیره با کارکنان

مدیرعامل مترو تهران و حومه از انتقال تعدادی از کارکنان خطوط مترو به مناطق شهرداری جهت فعالیت در بخش نگهبانی خبر داد و گفت: قرارداد این افراد همچنان با شرکت مترو خواهد بود و تنها جهت نیاز مناطق این اقدام صورت می‌گیرد.
علی امام مدیرعامل مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با فارس درباره گلایه برخی از کارکنان خطوط مترو و تجمع امروز آنها اظهار داشت: تعدادی از کارکنان خطوط مترو قرار است به مناطق شهرداری جهت فعالیت در بخش نگهبانی منتقل شوند که قرارداد این افراد همچنان با شرکت مترو خواهد بود و تنها به دلیل نیاز  مناطق مختلف برای فعالیت جدید مأمور می‌شوند.
وی افزود: این افراد حقوق خود را از شرکت مترو دریافت می‌کنند و فقط محل کار آنها دیگر در خطوط مترو نیست که قصد داریم طی صحبت با آنها قانع‌شان کنیم که مشکلی در کارشان پیش نخواهد آمد.
بیشتر بخوانید: درگیری فیزیکی رئیس هیئت مدیره مترو با کارمند معترض +فیلم

امام با اشاره به اینکه افرادی که قرار است از مترو تهران برای بخش‌های دیگر مأمور شوند حدود 70 نفر هستند گفت:‌تجمع  به دلیل بدهی نیست و مشکل بدهی پرسنل نداریم و افرادی که جابه‌جا می‌شوند تغییر در حقوق‌شان حاصل نخواهد شد و تنها به دلیل نیاز این اقدام صورت گرفته است.
به گزارش فارس، صبح امروز تعدادی از کارکنان مترو تهران در مقابل ساختمان اصلی مترو به نشانه اعتراض تجمع و اعلام کردند که قرار است به یگان حفاظت شهرداری منتقل شوند در حالی که کارمند رسمی مترو هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد