hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > معاون خاطی مدرسه بابلسر در انتظار برخورد

معاون خاطی مدرسه بابلسر در انتظار برخورد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر گفت: رفتار معاون مدرسه‌ای در بابلسر که هنگام تنبیه چند دانش آموز به صورت یکی از آن‌ها سیلی زد غیر قابل پذیرش است.
کویدیویی اخیرا از یک مدرسه در شهرستان بابلسر منتشر شد که در آن یکی از مسئولان مدرسه یکی از دانش آموزان را با سیلی تنبیه می‌کند.

احمدرضا مهاجری نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر ، با بیان اینکه حادثه در یکی از مدارس پسرانه مقطع متوسطه اول بابلسر اتفاق افتاده است، گفت: پس از انتشار این فیلم و اطلاع از این اقدام معاون مدرسه جلساتی با حضور مدیر مدرسه و فردی که این عمل را مرتکب شد برگزار و اقدامات لازم انجام شد.

او با محکوم کردن این رفتار معاون مدرسه، و قدردانی از پیگیری رسانه‌ها افزود: آموزش و پرورش شهرستان با اولیا دانش آموزی که تنبیه شد ارتباط برقرار کرد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
مهاجری نژاد ادامه داد: افراد در صورت مواجه شدن با چنین شرایطی ابتدا به آموزش و پرورش اطلاع دهند و درصورت  پیگیری نکردن اطلاع رسانی کنند.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر با غیر قابل پذیرش خواندن رفتار معاون مدرسه گفت: مسئولان مدرسه هرگونه بی انضباطی را از طریق قانونی و در جریان قرار دادن والدین آن باید پیگیری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد