hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کهکیلویه و بویر احمد| ابهام در منابع مالی پروژه ساماندهی خیابان بلادیان گچساران

کهکیلویه و بویر احمد| ابهام در منابع مالی پروژه ساماندهی خیابان بلادیان گچساران

رئیس شورای شهر یاسوج گفت: منابع مالی پروژه ساماندهی خیابان بلادیان گچساران شفاف سازی شود زیرا در این زمینه مردم ابهاماتی دارند.
سید هدایت اکبری در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: روز اول مسئولان و متولیان امر گفتند که اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی خیابان بلادیان گچساران از محل اعتبارات کشوری به عنوان یک پروژه پایلوت تامین می‌شود.وی با بیان اینکه هم اکنون حرف و حدیث‌های وجود دارد که این پروژه از محل اعتبارات بافت فرسوده تامین شده در حالی متعلق به تمام نقاط استان بوده است، عنوان کرد: انتظار می‌رود با توجه به دغدغه مردم در این زمینه مسئولان راه و شهرسازی صادقانه شفاف سازی کنند.
اکبری با تاکید بر اینکه مگه یاسوج صاحب ندارد که اعتبارات بافت فرسوده آن باید جای دیگری هزینه شود، ابراز کرد: پذیرفتنی نیست تمام اعتبارات بافت فرسوده استان در خیابان بلادیان گچساران هزینه شود.
رئیس شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای پروژه پایش تصویری یاسوج با وجود سکونت 40 درصد جمعیت استان در این شهر 40 میلیون تومان اعتبار اختصاص می‌دهند در حالی برای گچساران با جمعیت کمتر و شرایط متفاوت اعتبار دیگری در نظر گرفته می‌شود.
اکبری یکی از معضلات شهر یاسوج را وانت بارهای میوه فروش و دستفروشان دانست و افزود: تمامی نیروهای اجرائیات شهرداری توسط این افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و باید در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه برای ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش پای کار بودن پلیس راهور به تنهایی کافی نیست، ادامه داد: این افراد از پلیس راهور نمی‌ترسند و باید یگان امداد و یگان ویژه وارد عمل شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد