hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > لزوم بکارگیری سامانه‌های هوشمند در ارتش

لزوم بکارگیری سامانه‌های هوشمند در ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ایجاد سامانه‌های هوشمند و تجهیزات بدون سرنشین در دستور کار نیروی هوایی ارتش است.




به گزارش صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در جشنواره مالک اشتر نیروی هوایی ارتش که امروز (دوشنبه ۱۴ مرداد) در هتل نهاجا برگزار شد، گفت: هدف از اشراف این است که هر فرمانده و یگان اشراف کاملی به مجموعه زیر دست و توانمندی‌ها داشته باشد و برنامه درستی برای آینده طراحی کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ایجاد سامانه‌های هوشمند به ویژه در حوزه مهمات و بکارگیری بیش از پیش تجهیزات بدون سرنشین، به صورت جدی در دستور کار نیروی هوایی ارتش است.
وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی می‌توان برنامه ریزی درستی برای آینده داشت و اولویت‌های برنامه‌ها را مشخص کرد و عملکرد بهتری داشت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نیروی کار آمد در موفقیت سازمان‌ها گفت: نیروی انسانی کارآمد انقلابی و ولایی در نیرو‌های مسلح بسیار مهم و راهبردی است، نیرو‌های کارآمد و ولایی می‌توانند موجب موفقیت و تغییر معادلات شوند.
امیر نصیرزاده با اشاره به حمله نظامی آمریکا به عراق گفت: در زمانی که همه می‌گفتند نیروی هوایی ارتش عراق زمین گیر شده است، ۲۰۰ جنگنده پرواز کردند، اگر ۲۰ نفر از خلبان‌های عراقی نیرو‌های ولایی و کارآمد بودند چه آسیب‌هایی می‌توانستند به نیرو‌های آمریکایی وارد کنند، این موضوع اهمیت نیروی انسانی کارآمد و ولایی را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه نیروی انسانی باکیفیت می‌تواند خلاء کمبود تجهیزاتی، اعتباری و بسیاری از ضعف‌های دیگر را پر کند، گفت: در گزینش نیروی هوایی تغییر ریل ایجاد و فعلا ترکیبی از فراخوان عمومی و عضویابی را فعال کردیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم تربیت را در کنار آموزش قرار دهیم، گفت:: اعتقاد داریم آموزش به تنهایی چندان به کار نمی‌آید. در بدنه نیروی هوایی ارتش در تلاش برای نهادینه سازی فرهنگ سازمانی آمیخته با آموزه‌های اسلامی هستیم.
وی با بیان اینکه با تشکیل گروه نجوا (نیرو‌های جوان ولایی و انقلابی) در تلاش برای شناسایی استعداد‌ها در نیروی هوایی ارتش هستیم، گفت: مهارت‌افزایی و چند مهارتی بودن، از برنامه‌های نیروی هوایی است که باید از زمان تحصیل در دانشکده هوایی آغاز شود. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد