hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مرکز همایش‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی افتتاح شد

مرکز همایش‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی افتتاح شد

همزمان با فرا رسیدن ۱۹ بهمن جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی نیروی هوایی ارتش مرکز همایش‌های این یگان را افتتاح کرد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان همزمان با فرا رسیدن ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی ارتش و بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مراسم افتتاح مرکز همایش های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی این نیرو گفت: ساخت، نوسازی اماکن نیروی هوایی ارتش از برنامه هایی است که در دستور کار این نیرو قرار گرفته است و در تلاش هستیم سایر اماکن این نیرو نیز به بهترین نحو بهسازی شود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: این اقدامات صورت گرفته شده با کمترین هزینه و با استفاده از امکانات داخلی و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گرفته است.

امیر هادیان در پایان ضمن قدرانی از دست اندرکاران این امر خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم سایر اماکن این نیرو که نیاز به ساخت و بهسازی دارد طبق اولویت بندی های صورت گرفته شده به روز و مدرن شود.

در این  مراسم افتتاحیه امیر سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم سید نصر اله معاون اجرایی نهاجا، امیر سرتیپ دوم سید حسن جعفر پور معاون آماد نهاجا، امیر سرتیپ دوم سورانی جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ دوم محمد خوشنویسان فرماندهی آمادو پشتیبانی هوایی حضور داشتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد