hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > تمهیدات لازم جهت آگاهی شهروندان از ضوابط ساخت و سازهای شهری

تمهیدات لازم جهت آگاهی شهروندان از ضوابط ساخت و سازهای شهری

شهردار منطقه ۲ قم گفت: آگاهی از حقوق شهروندی و قوانین شهری همراه با پشتوانه اجرایی مناسب، زمینه ساز کاهش مسائل و مشکلات شهری از جمله ساخت و ساز های غیر اصولی خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،رضا رحیمی شهردار منطقه ۲ افزود: در این مدت تلاش نمودیم با تهیه بنر در سطح منطقه و اداره شهرسازی، شهروندان را با حقوق شهروندی در ساخت وسازها آشنا سازیم.

وی گفت: آگاه سازی شهروندان از حقوق شهروندی در صورت گسترش با یک برنامه اصولی و نظارت و مشارکت بیشتر شهروندان، قابل حصول است.

رحیمی با اشاره به اینکه مقررات ساخت و ساز شهری یکی از ضوابطی است که توسط معاونت شهرسازی شهرداری قم مطابق با طرح تفصیلی تدوین و برای اجرای ساخت و سازهای شهری به مناطق ابلاغ می شود گفت: مهمترین دستگاه نظارتی بر اجرای حقوق شهروندی و قوانین ساخت و ساز می تواند خود مردم باشند و زمانی این مهم تحقق می یابد که آگاهی شهروندان به حقوق و تکالیفشان افزایش یابد. به همین جهت شهرداری منطقه ۲ در دو سال گذشته با اطلاع رسانی به صور مختلف از جمله افزایش بازدید های میدانی، آموزش شهروندان، نصب بنر در سطح منطقه در خصوص قوانین و مقررات ساخت و ساز اقدامات خوبی را انجام داده که افزایش و بهبود کیفیت ساخت از تنایج آن بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد