درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

ورزشی

به دلیل نداشتن بازیکن ۱۱ بر صفر باختیم/ می‌توانستیم بازی نکنیم

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: شکست ۱۱ بر صفر تیم فوتبال بانوان قشقایی در بازی با شهرداری سیرجان به دلیل نداشتن بازیکن بود.