درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405
مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: شکست ۱۱ بر صفر تیم فوتبال بانوان قشقایی در بازی با شهرداری سیرجان به دلیل نداشتن بازیکن بود.