hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > به دلیل نداشتن بازیکن ۱۱ بر صفر باختیم/ می‌توانستیم بازی نکنیم

به دلیل نداشتن بازیکن ۱۱ بر صفر باختیم/ می‌توانستیم بازی نکنیم

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: شکست ۱۱ بر صفر تیم فوتبال بانوان قشقایی در بازی با شهرداری سیرجان به دلیل نداشتن بازیکن بود.
روح‌الله نجف‌پور درباره شکست سنگین تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز در دیدار معوقه لیگ برتر مقابل شهرداری سیرجان  گفت: سال گذشته هم، تیم فارس برابر این تیم 10 بر صفر شکست خورده بود اما اینقدر حاشیه درست نشد چون به اسم باشگاه معتبری مثل قشقایی و تیم‌های حرفه‌ای دیگر در لیگ نبود. 
وی افزود: نتیجه این بازی به دلیل نداشتن بازیکن رقم خورد. براساس قانون وقتی تعداد بازیکنان به حد نصاب نرسد می‌توانستیم سه بر صفر بازنده باشیم اما بانوان این کار را نکرده و سعی کردند جوانمردانه بازی کنند. به جز یک یا دو بازیکن بقیه اصلا تجربه ندارند و در لیگ بازی نکرده‌‌اند و این تیم به همین شکل بسته و تحویل ما داده شد.
مدیرعامل قشقایی شیراز اظهار داشت: بازیکنان از ابتدا خوابگاه داشتند و هفته قبل که از انجام مسابقه برابر پالایش گاز ایلام انصراف دادند خوابگاه را تحویل دادیم و گفتیم احتمالا انصراف می‌دهیم. با شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان و برخی ارگان‌ها صحبت کردیم و قول مساعدت دادند و اگر از ما حمایت کنند، کار را ادامه می‌دهیم.
وی ادامه داد: فقط دروازه‌بان تیم شب قبل از مسابقه به شیراز آمد که خوابگاه برای او تهیه شد و رفت و سایر بازیکنان تیم‌مان بومی هستند. 
نجف‌پور خاطرنشان کرد: سازمان لیگ بعد از نیم فصل اول فقط یک هفته استراحت داده و اگر دو سه هفته فرصت داشتیم می‌توانستیم تیم را تقویت و بازیکن جذب کنیم. با این شرایط به همین صورتی که می‌بینید باید مسابقه دهیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد