hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ربیع خواه: اگر باشگاه پرسپولیس می‌خواست نوراللهی و کنعانی زادگان می‌ماندند

ربیع خواه: اگر باشگاه پرسپولیس می‌خواست نوراللهی و کنعانی زادگان می‌ماندند

بازیکن سابق باشگاه فوتبال پرسپولیس دلیل جدایی نوراللهی و کنعانی زادگان را بی توجهی باشگاه پرسپولیس به خواسته‌های معقول این دو بازیکن عنوان کرد و گفت: اگر باشگاه می‌خواست می‌توانست این دو را راضی کرده و نگه دارد.
محسن ربیع خواه بازیکن سابق پرسپولیس که این روزها در ترکیب تیم پدید مشهد حضور دارد در بخشی از گفت‌وگو با خبر ورزشی در رابطه با جدایی  احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی زادگان از باشگاه پرسپولیس گفت:  این دو زحمات زیادی برای موفقیت پرسپولیس کشیدند و با این تیم قهرمان شدند. من می‌دانم خواسته زیاد یا غیر معقولی هم نداشتند اما به هر حال با یکسری خواسته‌های معقول این دو بازیکن بزرگ و ملی پوش موافقت نشد تا بروند. هم احمد و هم حسین دلشان با پرسپولیس بود و مطمئن باشید اگر باشگاه می‌خواست می‌توانست این دو را راضی کرده و نگه دارد.
ربیع خواه با بیان این نکته که وقتی این بی توجهی‌ها می‌شود بازیکن هم باید برای آینده اش تصمیم بگیرد تاکید کرد: فردا روز که فوتبال احمد و حسین تمام شود کسی جواب سلام این دو را هم نمی‌دهد! الان شما وضعیت برخی پیشکسوتان محترم پرسپولیس را می‌بینید که با تعصب و جان و دل برای این تیم بازی کردند و متأسفانه الان اوضاع مالی مناسبی ندارند. به نظر من احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی زادگان تصمیم درستی گرفتند که به آینده خود فکر کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد