hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های طراحی ناخن آتشی

مدل های طراحی ناخن آتشی

در این مطلب مدل هایی از طراحی ناخن آتشی برای خانم های امروزی و مدگرا را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت را برای ناخن های بلند و کوتاه خود داشته باشید.

برای دیزاین ناخن ها می توانید از انواع طرح های متنوع استفاده نمایید که طراحی ناخن آتشی یکی از آن ها است و این طرح لاک ناخن زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم های خوش سلیقه انتخابی مناسب می باشد.

مدل های طراحی ناخن آتشی شیک

دیزاین ناخن ها تاثیر مثبتی در استایل خانم ها دارد از این رو بهتر است شما برای دیزاین ناخن های خود از طرح های ساده و خاص استفاده نمایید. در ادامه مدلهایی از طرح لاک ناخن آتشی را برای شما عزیزان گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

طرح لاک ناخن آتشی

دیزاین ناخن آتشی از انواع طرح های جذاب برای خانم های خوش سلیقه می باشد و اگر شما ناخن هایی بلند دارید بهتر است از این مدل برای دیزاین ناخن هایتان استفاده نمایید همچنین اگر کاشت ناخن دارید بهتر است روی سطح ناخن هایتان را به کمک این مدل دیزاین کنید.

توجه داشته باشید که برای دیزاین ناخن هایتان به کمک این مدل بهتر است ابتدا روی سطح ناخن هایتان را لاک تک رنگ بزنید و اجازه دهید تا لاک به خوبی خشک شود سپس از رنگ مشکی لاک یا رنگ های نارنجی و زرد و … برای ایجاد طرح آتش روی ناخن هایتان استفاده کنید. طرح آتش روی ناخن هایتان را می توانید به کمک قلم مویی نازک ایجاد نمایید همچنین برای دیزاین طرح آتش روی ناخن می توانید از رنگ های روشن و زنده نیز استفاده کنید.

در صورت تمایل می توانید روی یک یا چند ناخن خود طرح آتش را ایجاد نمایید و سایر ناخن هایتان را به صورت ساده و با یک لاک تک رنگ دیزاین کنید که این مدل نیز برای خانم هایی که تمایل دارند دیزاین ناخنی متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.



رنگ لاک زمینه ناخن ها و رنگ لاک برای دیزاین شعله های آتش را باید به گونه ای انتخاب کنید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند و اگر برای ایجاد طرح لاک ناخن آتشی تمایل دارید از ترکیب دو یا چند رنگ لاک استفاده کنید بهتر است رنگ لاک ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پوست تان مطابقت داشته باشند و علاوه بر این رنگ ها در کنار یکدیکر هارمونی مناسبی را ایجاد نمایند.

این مدل دیزاین ناخن برای خانم ها در رده سنی مختلف و با سلیقه خاص مناسب می باشد همچنین اگر تمایل دارید خودتان در منزل ناخن هایتان را دیزاین کنید بهتر است تمرین و تکرار داشته باشید تا بتوانید تبحر لازم را در این زمینه بدست آورید.

از مدل طرح آتشی می توانید برای دیزاین ناخن های کوتاه نیز استفاده کنید که در این صورت بهتر است طرح آتش را تا نیمه وسطی ناخن ها ایجاد نمایید همچنین می توانید طرح آتش را روی برخی از ناخن ها پیاده سازی نمایید و سایر ناخن هایتان را به صورت ساده دیزاین کنید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد