hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > ذوب آهن نقش موثری در پیشرفت استان اصفهان و شهرستان لنجان دارد

ذوب آهن نقش موثری در پیشرفت استان اصفهان و شهرستان لنجان دارد

علی اصغر ذاکری هرندی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، سعید نادی زاده رییس شورای اسلامی زرین شهر و میثم محمدی شهردار به همراه دیگر مسئولین این شهرداری ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان ، با مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو نمودند .

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری  در این دیدار با اشاره به سوابق کاری خود در منطقه لنجان و ذوب آهن گفت : این شرکت نقش تعیین کننده ای در پیشرفت استان اصفهان و شهرستان لنجان داشته است .وی افزود : هر قدر تولید این شرکت افزایش یابد ، منافع بیشتری برای جامعه به همراه خواهد داشت لذا موفقیت این شرکت موجب خیر و برکت برای استان است .

ذاکری ، با اشاره به ضرورت حمایت ازصنایع گفت : یکی از اولویت های اصلی استاندار اصفهان ، حمایت از صنایع و کارآفرینان استان و برداشتن موانع رشد تولید است .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار ، اولویت های کنونی این شرکت را برطرف نمودن تنگناهای تولید و همچنین افزایش تعامل و حل مشکلات منطقه ذکر نمود و افزود : تعامل بیشتر بین مسئولین منطقه و و ذوب آهن اصفهان موجب افزایش آرامش و فضایی به دور از تنش می گردد که اثرات سازنده ای در بر دارد .

شهردار و رئیس شورای شهر زرین شهر نیز در سخنان خود بر افزایش تعامل فی مابین تاکید نمودند و اظهار داشتند که مدیریت عالی ذوب آهن اصفهان با اقدامات خود در جهت حل مشکلات منطقه گام های موثر و چشمگیری برداشته است .

شایان ذکر است در این جلسه ، مسائل فی مابین ذوب آهن و منطقه مطرح و تصمیماتی در جهت حل این مشکلات گرفته شد . 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد