hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شاید بدون بازی دوستانه به قهرمانی آسیا برویم/ در نوبت واکسن هستیم

شاید بدون بازی دوستانه به قهرمانی آسیا برویم/ در نوبت واکسن هستیم

فریبا صادقی می‌گوید ممکن است با توجه به شرایط شیوع کرونا تیم ملی بدون انجام بازی تدارکاتی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران شهریورماه مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌رو دارد و در همین راستا چندین اردوی آماده‌سازی برگزار کرده است. از طرفی فدراسیون به دنبال هماهنگ کردن اردوی باکو و برگزاری چندین بازی تدارکاتی در کشور آذربایجان است که هنوز قطعی نشده است.  
فریبا صادقی در مورد وضعیت آمادگی ملی‌پوشان به ایسنا گفت: چهارمین اردو را از ۱۴ تیر با حضور ۲۰ بازیکن شروع کرده‌ایم و سه روز دیگر تمام می‌شود. روند بازیکنان از نظر بدنی رو به بهبود است و با توجه به آماده نبودن در اردوی اول اکنون شرایط خوبی را طی می‌کنند. نمی‌گویم شرایط فنی آن‌ها ایده‌آل است اما نسبت به اردوی اول روند رو به رشدی داشته‌اند و درجا نزده‌اند.  
او در مورد اعزام تیم به اردوی باکو بیان کرد: قرار است آخر هفته اردویی تدارکاتی در باکو داشته باشیم که به دلیل اوج‌گیری شیوع کرونا هنوز برای ما دعوت‌نامه نفرستاده‌اند. امیدوارم چند بازی تدارکاتی داشته باشیم و در آن شرایط بازیکنان را ویژه‌تر ببینیم. این تورنمنت از نظر رسیدن به ۱۴ بازیکن و ارنج اصلی تیم به ما کمک خواهد کرد.
صادقی در این مورد افزود: در تورنمنت باکو قرار است که با تیم ملی آذربایجان، مجارستان و بلاروس بازی تدارکاتی انجام بدهیم اما هنوز برای هیچ‌کدام از این کشورها دعوتنامه نفرستاده‌اند و موافقت نکرده‌اند.  
او با بیان این که با توجه به شرایط شیوع کرونا احتمال لغو اردوی باکو وجود دارد، ادامه داد: در صورت لغو این اردو، روابط بین‌الملل فدراسیون دنبال کشوری است که بتواند در همان تاریخ با ما بازی کند چون اوایل شهریور مسابقات قهرمانی آسیا را داریم و نمی‌توانیم دیر به اردوی تدارکاتی برویم. از طرفی تمرینات تیم ملی را دیر شروع کردیم و زودتر از این هم امکان شرکت در تورنمنت تدارکاتی را نداشتیم، بنابراین بهترین زمان آخر تیر و اول مرداد است. اگر در این تاریخ کشوری حاضر شود در شرایط کرونا با ما بازی کند، این کار را انجام می‌دهیم در غیر این صورت مجبوریم بدون بازی تدارکاتی به قهرمانی آسیا اعزام شویم.
صادقی در مورد واکسینه شدن اعضای تیم ملی قبل از حضور در قهرمانی آسیا گفت: در برنامه و نوبت دریافت واکسن هستیم و حتما تا قبل از اعزام به مسابقات واکسینه می‌شویم.  
سرمربی تیم ملی در مورد احتمال اضافه شدن بازیکن جدید به اردوی ملی گفت: دیگر زمان نداریم و هیچ بازیکن جدیدی به اردو اضافه نمی‌شود.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد