درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 398364 | 22 دی 1403 ساعت 22:07

کنایه جمهوری اسلامی به مسئولان: ۴۹۰ مدیر در فساد چای دبش پرونده دارند؛ قابل توجه کسانی که می‌گویند فساد در کشور سیستماتیک نیست

روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرد که فساد در کشور سیستماتیک است.
کنایه جمهوری اسلامی به مسئولان: ۴۹۰ مدیر در فساد چای دبش پرونده دارند؛ قابل توجه کسانی که می‌گویند فساد در کشور سیستماتیک نیست


روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرد که فساد در کشور سیستماتیک است.

به گزارش جمهوری اسلامی، پرونده فساد چای دبش، عبرت‌های زیادی به همراه دارد. یکی از این عبرت‌ها اینست که 490 مدیر در این پرونده 575 صفحه‌ای درگیر هستند. قابل ملاحظه کسانی که می‌گویند فساد در کشور سیستماتیک نیست! این فساد در دولت سیزدهم رخ داده است.

منبع: etemadonline-694343



عکس خوانده نمی‌شود