درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 385480 | 27 آبان 1403 ساعت 13:41

مقام سپاه پاسداران: هیچ درخواستی برای سامانه اس ۴۰۰ از روسیه ندادیم (ویدئو)

سرتیپ دوم داوود شیخیان، جانشین معاونت عملیات نیروی هوافضای سپاه،درباره به‌کارگیری سامانه اس ۳۰۰ در کشور توضیحاتی داد و گفت: «هیچ درخواستی برای سامانه اس ۴۰۰ از روسیه ندادیم.»
مقام سپاه پاسداران: هیچ درخواستی برای سامانه اس ۴۰۰ از روسیه ندادیم (ویدئو)


جانشین معاونت عملیات نیروی هوافضای سپاه گفت: سامانه اس ۳۰۰ در داریم به کارگیری می‌کنیم.

سردار شیخیان افزود: اس ۴۰۰ را ما نخواستیم. هیچ درخواستی برای سامانه اس ۴۰۰ برای کشور روسیه ارسال نشده.

او درباره دلیل عدم سفارش این سامانه گفت: سامانه‌هایی که داریم، قابلیت‌های به مراتب بالاتری نسبت به اس ۴۰۰ دارند.

منبع: fararu-799604



عکس خوانده نمی‌شود