درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 383565 | 18 آبان 1403 ساعت 21:54

هشدار احمد زیدآبادی: باید گوش به زنگ ماند!

«معمولاً پس از هر دیداری از این جنس، اتفاق مهم و دراماتیکی در منطقه رخ می‌دهد.»
هشدار احمد زیدآبادی: باید گوش به زنگ ماند!


احمد زیدآبادی، با انتشار یادداشتی با عنوان «گوش به زنگ!» در کانال تلگرامی خود نوشت:

رادیو ارتش اسراییل از قرار دیدار بنیامین نتانیاهو با یائیر لپید رهبر اپوزیسیون به منظور آگاه کردن او از "مسائل امنیتی" خبر داده است. 

معمولاً پس از هر دیداری از این جنس، اتفاق مهم و دراماتیکی در منطقه رخ می‌دهد.

به نظرم باید گوش به زنگ ماند.

منبع: fararu-796330



عکس خوانده نمی‌شود