کد: 381136 | 09 آبان 1403 ساعت 15:59
خداقوت رشیدی کوچی به دولت برای طرح ریجستری
جلال رشیدی کوچی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در شبکه مجازی ایکس برای طرح ریجستری آیفون، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکر کرد.
جلال رشیدی کوچی سیاستمدار ایرانی در شبکه مجازی ایکس در پاسخ به خبر ستار هاشمی در خصوص رفع مشکل ریجستری آیفون نوشت:
خدا قوت
و تشکر از نگاه مثبت دولت.
این اقدام امیدآفرین با رفع فیلترینگ کاملتر خواهد شد، انشاءالله

منبع: fararu-792906
