درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 379862 | 05 آبان 1403 ساعت 10:16

واشنگتن: در حمله اسرائیل به ایران مشارکت نداشتیم

شورای امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه‌ای تاکید کرد که در حمله رژیم اسرائیل به اهدافی در ایران مشارکت نداشته است.
واشنگتن: در حمله اسرائیل به ایران مشارکت نداشتیم


 شورای امنیت ملی کاخ سفید به حمله رژیم اسرائیل در ایران واکنش نشان داد و از ایران خواست حملات خود به اسرائیل را متوقف کند تا چرخه جنگ بدون تشدید بیشتر تنش متوقف شود.

به گزارش فارس؛ شان سَوِت سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه‌ای در این باره گفته، «اسرائیل اعلام کرد که پاسخش به حمله موشکی ایران در اول اکتبر پایان یافته است. همانطور که اسرائیلی‌ها گفتند پاسخ آنها یک پاسخ دقیق به اهداف نظامی و خارج از مناطق پر جمعیت بود؛ برخلاف حمله ایران که مناطق عمده شهری را هدف گرفت...»

در ادامه این بیانیه آمده است؛ «آمریکا در این عملیات مشارکتی نداشت؛ و این هدف ماست که با افزایش دیپلماسی تنش‌ها را در منطقه خاورمیانه کاهش دهیم. ما از ایران می‌خواهیم که حملاتش به اسرائیل را متوقف کند تا این چرخه جنگ بتواند بدون تشدید تنش متوقف شود.»

منبع: fararu-790881



عکس خوانده نمی‌شود