درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 379217 | 02 آبان 1403 ساعت 15:39

عکسی از خوش و بش پزشکیان با امیر امارات (تصویر)

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در حاشیه نشست بریکس با محمد بن زاید بن سلطان آل نهیان رئیس امارات دیدار و گفتگوی کرد.  
عکسی از خوش و بش پزشکیان با امیر امارات (تصویر)


مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در حاشیه نشست بریکس با محمد بن زاید بن سلطان آل نهیان رئیس امارات دیدار و گفتگوی کرد. 

به گزارش خبرآنلاین، گفتنی است امیر امارات پس از پیروزی پزشکیان با انتشار پیامی نوشته بود: من برای او آرزوی موفقیت در خدمت به کشورش را دارم و مشتاقانه منتظر همکاری با او در راستای منافع کشورملت‌های ایران امارات هستم. 

امارات همچنین یکی از مدعیان درباره مالکیت جزایر سه‌گانه ایرانی است.

عکسی از خوش و بش پزشکیان با امیر امارات، یکی از مدعیان جزایر سه گانه (تصویر)

منبع: fararu-790111



عکس خوانده نمی‌شود