درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 378265 | 29 مهر 1403 ساعت 13:43

آشنا خطاب به پزشکیان: وفاق با خودی‌ها بس است، با مردم آشتی کنید

مشاور روحانی در توییتی خواستار آشتی سیاست مردان با مردم شد.
آشنا خطاب به پزشکیان: وفاق با خودی‌ها بس است، با مردم آشتی کنید


حسام الدین آشنا در توییتی کنایه آمیز خواستار آشتی دولت پزشکیان با مردم شد.

حسام‌الدین آشنا در رابطه با عملکرد دولت وفاق ملی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: 

با هم وفاق کردید؛ خیلی هم خوب؛ حالا کمی هم با مردم آشتی کنید!

منبع: fararu-788589



عکس خوانده نمی‌شود