کد: 377635 | 26 مهر 1403 ساعت 21:43
ابطحی: مسئولان، بیشتر به فکر دولت و امیدی که مردم به آن بستهاند، باشند
یک فعال سیاسی اصلاحطلب از مسوولان، خواست تا بیشتر به فکر دولت باشند.
محمدعلی ابطحی در توییتی، نوشت: وزرا و مسئولان، کمی بیشتر به فکر دولت پزشکیان و امیدی که مردم به آن بستهاند باشید.

منبع: fararu-787555
