hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > محموله مخفیانه ترامپ برای پوتین

محموله مخفیانه ترامپ برای پوتین

ما هر روز در این استوری تلینگ به چهارگوشه جهان سر می‌زنیم و خبرهایی را که کمتر دیده شده است، مرور می‌کنیم.

دور دنیا در یک دقیقه

به آمریکا می‌رویم و از تایید خبر ارسال کیت‌های آمریکایی کووید ۱۹ برای شخص پوتین خبر می‌گیریم. در گوشه‌ای دیگر از این کشور به کمپین حمایتی اوباما برای هریس می‌پردازیم. هشدار محققان به رقصنده‌های بریک هم موضوع دیگر امروز است.

 

ارسال مخفیانه کیت کووید از آمریکا برای پوتین

سرانجام دیمیتری پسکوف سخنگوی پوتین تایید کرد در روزهای ابتدایی همه‌گیری کرونا، آمریکا مقداری تست کووید ۱۹ برای شخص پوتین ارسال کرده است.

این اتفاق درست زمانی رخ داده که کمبود تست کووید ۱۹ در آمریکا محسوس بوده، اما ترامپ رئیس‌جمهور وقت ترجیح داده مخفیانه تعدادی از تست‌ها را در اختیار پوتین قرار دهد.

باب‌ وودوارد روزنامه‌نگار سیاسی در کتاب جدیدش به این موضوع اشاره کرده است. او نوشته پوتین به ترامپ گفته نمی‌خواهم کسی از این موضوع بو ببرد، مردم از دست شما عصبانی می‌شوند!

 

سندروم سر مخروطی در کمین رقصند‌ه‌های بریک

پس از آن که دو جراح در دانمارک توده روی سر یک رقصنده بریک را جراحی و خارج کردند، ماجرا را با محققان در میان گذاشتند. این توده طی مدت‌ها در سر این رقصنده ایجاد شده بود.

محققان با مطالعه درباره رقصنده‌های بریک خاصه آنها که حرکات چرخش روی سر را تمرین می‌کنند، به این نتیجه رسیده اند خطر سر مخروطی ( برآمدگی توده‌) در کمین آنهاست.

نه تنها سر مخروطی که ریزش مو و آسیب‌های گردنی هم از جمله تاثیرات بد بریک‌دنس است. کارشناسان توصیه می‌کنند تمرین حرکت چرخش سر کمتر انجام شود.

 

اوباما برای هریس؛ بهانه نیاورید و به کامالا رای بدهید!

باراک اوباما رئیس‌جمهور سال‌های نچندان دور ایالات متحده بالاخره برای کامالا هریس کمپین کرد، پشت تریبون رفت و حاضران در تجمع را به وجد آورد.

او از مردان سیاه‌پوست پنسیلوانیا خواست کمتر بهانه بیاورند و به کامالا رای بدهند. اوباما شنیده بود یک چهارم مردان سیاه‌پوست زیر ۵۰ سال قرار است به ترامپ رای دهند.

رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده خطاب به حاضران کمپین پنسیلوانیا گفته آن شور و اشتیاقی که زمان کمپین ریاست‌جمهوری من داشته‌اید این روز‌ها ندارید و این قابل قبول نیست!

 

بازگشت نقاشی مونه به خانه پارلاگی‌‌ها

با تلاش‌های FBI یک تابلوی نقاشی پاستل از کلود مونه به صاحب آن بازگشت. خانواده پارلاگی از خانواده‌های یهودی اتریش این نقاشی را در سال ۱۹۳۶ از یک حراجی خریده بودند.

جنگ جهانی دوم و هجوم نازی‌ها باعث شد خانواده پارلاگی خانه و هر چه در آن است بگذارند و بروند. نازی‌ها خانه را غارت می‌کنند و تابلوی مونه را با خود می‌برند.

خانواده پارلاگی در بازگشت ماجرا را پیگیری می‌کنند. تا این که بازمانده‌ها با کمک FBI نقاشی سرقتی را در سال ۲۰۲۳ پیدا می‌کنند و پس از طی روند قانونی چند روز پیش دوباره آن را در خانه می‌بینند.

 

کابوس مرگ‌بار مرد فلوریدایی در توفان میلتون

مرد فلوریدایی در ۴۸ کیلومتری ساحل فلوریدا وسط آب‌های خلیج مکزیک با کمک هلی‌کوپتر امداد نجات پیدا کرد و از مرگ گریخت.

قایق این مرد زیر ضربات سنگین توفان فرو پاشید و او تنها با چسبیدن به یک جعبه یخ خود را معلق روی آب‌های خلیج مکزیک زنده نگه داشته بود.

پس از تمام شدن توفان ویران‌کننده هلن در آمریکا، اهالی فلوریدا دوباره گرفتار توفانی دیگر شده اند؛ میلتون فلوریدا را درنوردیده است.

 

منبع: sharghdaily-945300

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد