درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 373137 | 10 مهر 1403 ساعت 21:36

نمایندگی ایران در سازمان ملل: در صورت واکنش رژیم اسرائیل، پاسخ ویران‌کننده می‌دهیم

به دنبال حمله موشکی ایران به رژیم اسرائیل، نمایندگی ایران در سازمان ملل هم بیانیه‌ای صادر کرد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل: در صورت واکنش رژیم اسرائیل، پاسخ ویران‌کننده می‌دهیم


نمایندگی ایران در سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد:

پاسخ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

نمایندگی ایران هشدار داد: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت.

نمایندگی ایران در سازمان ملل به کشور‌های منطقه و حامیان صهیونیست‌ها هشدار داد که «حساب خود را از این رژیم جدا کنند».

بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل در خصوص پاسخ موشکی جدید به رژیم صهیونیستی

منبع: fararu-781450



عکس خوانده نمی‌شود